20 Ocak 2011 Perşembe

snoopy hobo


taa dün geceden kalmayım neredeyse...tam tamamdır!! artık gönül rahatlığıyla sızabilirim moduna girmişken saat 03.00 civarlarında  bi sallandı yatak,kirpi gibi dikeldi  her bi tarafım...aynı saatlerde geometri sınavına çalışan kızım da seyirtip geliverdi yanıma...şaşkın gözlerle birbirimize baktık durduk bi müddet...ama ikimize de aynı anda ''öyle gelmiş'' olamayacağına göre kesin deprem oldu...dua dua dua.....


bu kez sevgili  dikiş dersi Çiğdemin öğrencisi olan Ayşen için diktim snoopy hoboyu...oldukça ilgi gördü bu snoopy olayı:) son zamanlarda kaç tane diktigimi ben bile hatırlayamıyorum ...aldıgım yerde devamı olmayan kumaşımın birgün biteceği endişesi şimdiden beni kemirmeye başladı...var mı böyle bişey ya hu:)



bu günki sınavda sevgili Zuhal Hocam tam da dün sizinle paylaştıgım beyitlerin bir kısmından seçme yapmıştı ...anında çevirip yazdım.(ah kih koh koh koh:)tabii sınavda buradaki gibi latinle değil osmanlıca el yazmasından çeviriyoruz ...ama bişey diyeyim mi,içim ezildi sanki bu gün sınavdan çıkınca..(.hatta toparlanmak için kendimi ümraniye kumaşçılar sokağına vurdum, o derece:)çünkü bu osmanlıcayla bağlantılı olarak girdigim son sınavdı...osmanlıca ve eski anadolu türkçesi derslerinin her ikisini de sevgili hocam doç dr.Zuhal Kültüral'dan aldım ...geçtiğimiz dönemlerde de kendisinden yine osmanlıca ve dilbilgisi derslerini almıştım...onun nezaketi,hassasiyeti ,inceliği,pamuk tonundaki sesi....hiç kulağımdan gitmeyecek...ben  şimdiden özledim bazı dersleri ya hu:)(şimdi pazartesiye kadar sınavım yok yaa acaba ondan mı bagladım duygusala:)en geç pazar gecesi görürüm kendimi:))

Hiç yorum yok: